Thursday, February 26, 2009

LAgi2 atikah norzet. (huh?)

Kalau terbaca entry mereng aku before ni ... tu men2 ja..

She was born on 29th december 1990( i wonder why she didnt just wait so she can be 1 year younger)
well her hobby is melagha.. macam tuan blog ni jugak
dia ajaq aku baca GALAXIE ( aku ajaq dia baca al-islam)
dia jugak anak manjung perak
dulu skola kat sains mat jiwa kedah, (sebab tu orangnya sakit jiwa sikit)
setau aku kawan bek dia dulu na'am, nene
dia nyaris "terkapel" ngan sorang jeng3 ni..
dia suka tengok MY GIRL ngan cita2 korea yang len
she is now studying at bandung, indo ( hoih wheres my souvenir??)
sangat menjaga hati orang len
sangat caring dan anda boleh pi cita masalah kat dia
slalu tepon aku dr bandung nun ( thanks babe)
kakak yang bek dan menyayangi adik (tiap kali nak balik manjung dr gopeng bli hadiah)
got sweet innocent smile
she is a strong superwomen
pengunjung setia blog aku ( aku rasa aku update sebab dia)
love her so much even though we just met less than 2 years!


updated : tu aku dah edit dah... puas ati? hehe

4 comments:

  1. nad..ak nk teriak (nangis..hg phm kut hehe)
    huhu..uwaaaaaaaaa..
    xsngka hg syg kt ak sungguh(ak tau lma da..)

    hmm..kt cni ak nk komen la ckit..
    1.)y hg suh ak duk lam amniotic fluid mak ak lama2 psai pa...nant cmna hg nk jumpa ak y sweet innocent smile ni..(hahaha..spa suh hg puji ak)
    2.)pastu..psai melagha..no komen..hehe..cma ak musykil (bkerot otak ak pikiaq)klu hg y ajaq ak bca al-islam..(???) pasai pa ak xjumpa stu pn bku tue lam bakui plastik hg msa kt matrik lu..(haha..kantoi3)
    3.)s.a.k.i.t j.i.w.a. s.i.k.i.t(okayla tue..hg sakit jiwa bnyk muahahaha)
    4.)bab nyaris terkapel ni ak xpueh ati..hg amik ceta mna..half blood prince? new moon? dragon?
    haha..
    5.)souvenir..hehe..tunggu la..ak blik bln 6 nie..nak adiah mai umah ak..kekeke
    6.)she is a strong superwoman..ala..xyah la puji ak cmtu..ak ni perah kain pn xlarat..
    hehe..(cam gedik la plak ak nie,hg ajaq)
    7.)hmm..makasih la nad..U MAKE MY DAY
    ~~~~~~~LUV YA TOO~~~~~~~
    (eh,kte pompuan bole ke ckp cmtu..hehe)

    ReplyDelete
  2. hehe x pa.. chenta ni luas skopnya
    bukan cinta luar tabii..

    ala ang ada sebakul al-islam ang ja wat x namoak
    asik2 sin chan jugak ang amik

    ReplyDelete
  3. Bandung byk t-shirt2 best dan murah2.

    ReplyDelete
  4. suma murah2 kan encik emey.. cuma nak tunggu orang bandung tu bawak balik ja..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggalkan komen!

© lifegotstory, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena