Friday, August 26, 2011

Nukilan Diri

Assalamualaikum...

Buah hati pengarang jantung saya
Dah lama rasanya tak tulis entry personal begini..
Sekadar nak menulis sedikit update mengenai diri buat yang tertanya-tanya.

InsyaAllah selepas Aidilfitri saya akan menghadapi peperiksaan akhir posting, yang saya pasti, mencabar. Kali pertama nak exam short case dan jugak dengan ilmu yang cetek dia akal ni, tak tahulah samada saya akan lulus ujian pertama atau tak.. (doakan saya lulus)
Tahun ni tahun yang lebih serius, masa untuk mengejar kembali sisa masa selama 3 tahun yang dibazirkan. Moga sempat, moga mudah.Doakan saya. ^_^

Saya bercadang untuk buka satu blog baru dan mula menulis di sana. Blog ini saya mula tulis dari zaman kepala yang mentah, dan sekarang saya sudah malu nak menyelak halaman lama. Anak-anak sangat.


Dari dulu sampai kini,tujuan menulis masih sama, nak berkongsi pendapat. Cuma dulu gaya lain, sekarang lain, akan datang mana tahu mungkin berubah jugak?






Setakat ni saya, selamat hari raya maaf zahir batin.

Assalamualaikum..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana tinggalkan komen!

© lifegotstory, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena